FITNESS-RODZAJE ZAJĘĆ: Zajęcia odbywają się 3 x w tygodniu : w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 19.30


TBC 55min

Trening totalny, o najszerszym zakresie – pracuje całe ciało. Połączenie prostych układów i pojedynczych ćwiczeń, również z przyrządami i elementami STEP.
Lepsza wytrzymałość, silniejsze mięśnie, super sylwetka i ponad 500 spalonych kalorii na jednym treningu! Kompleksowa kombinacja ćwiczeń wytrzymałościowych i wysiłku aerobowego daje rezultaty w postaci przyśpieszania procesu spalania tkanki tłuszczowej, poprawy kondycji i wytrzymałości mięśniowej. Części aerobowe oparte na kombinacjach podstawowych kroków, zostają połączone w małe choreografie i są przedzielane sesjami wzmacniajacymi.W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi.

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.


STEP&SHAPE 55min

To proste dynamiczne ćwiczenia modelujące sylwetkę, w trakcie zajęć wykorzystujemy przybory w postaci: hantli, mat oraz gum dla podniesienia intensywności wysiłku. Dzięki wykorzystaniu sprzętu zajęcia Step&Shape doskonale kształtują zarówno dolne jaki i górne partie ciała. Podczas ćwiczeń wykorzystywane są podstawowe kroki, które połączone w krótki i nieskomplikowany układ, dają możliwość podniesienia tętna oraz rozluźniają między ćwiczeniami kształtującymi sylwetkę. Ponadto dzięki wykorzystaniu sprzętu zajęcia Step&Shape doskonale kształtują wszystkie partie ciała, a także redukują nadmiar tkanki tłuszczowej, poprawiając jednocześnie wydolność organizmu. Zajęcia szczególnie polecane dla Pań chcących wyrzeźbić sylwetkę i stracić zbędne kilogramy.


BODY SCULPT 55min

Zajęcia statyczne o umiarkowanej intensywności. Podczas ćwiczeń fitnesswzmacniamy i ujędrniamy wszystkie grupy mięśniowe, poprawia się nasza kondycja, rzeźbimy ciało i modelujemy naszą sylwetkę. W czasie zajęć wykorzystuje się taki przybory jak stepy, gumy i ciężarki zakładane na nogi aby dodać sobie dodatkowe obciążenie, które wymusi większą pracę mięśni. Ćwiczenia wykonywane są w niezbyt szybkim tempie co pozwala na dokładne i bezpieczne wykonywanie ruchów pod okiem wykwalifikowanego instruktora.

Głównym zadaniem Body Scuplting jest poprawa kondycji czyli wytrzymałości organizmu, zwiększenie siły oraz jędrności i elastyczności mięśni, a co za tym idzie utrata tkanki tłuszczowej. Dodatkowo atutem tego rodzaju ćwiczeń jest to iż stawnowią one bardzo dobrym przygotowanie do wszelkiego rodzaju sportów zimowych i letnich (narty, snowboard, windsurfing, surfing, kajt).

Zajęcia fitness BS przeznaczone są dla każdego miłośnika fitness


INTERWAŁ 55min

Intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych polegająca na łączeniu ćwiczeń poprawiających wydolność organizmu (step, dance)naprzemiennie z ćwiczeniami wzmacniającymi. Polecane dla osób, które oczekują od zajęć wzmacniających czegoś więcej. Podczas treningu interwałowego podnosi się wydolność organizmu. Część dynamiczna nastawiona jest na maksymalne rozgrzanie ciała oraz podniesienie tętna w celu rozpoczęcia procesu spalania. Część wolna skoncentrowana jest na kształtowaniu poszczególnych partii mięśniowych (ud, pośladków, brzucha). Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć, aż do momentu relaksacji, podnosi wydolność organizmu oraz powoduje, że proces spalania utrzymany jest prze cały czas trwania zajęć. Zajęcia interwałowe poleca się osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach, dzięki którym intensywnie spala się tkankę tłuszczową. To jedna z najlepszych metod zrzucenia zbędnych kilogramów.